• kontakt@e-star.pl
  • +48 577 177 333

5 (Nie)oczywistych porad dla początkujących przedsiębiorców

1. Nie zwlekaj zbyt długo z wejściem na rynek Po pierwsze i najważniejsze – nie odkładaj w czasie rozpoczęcia działalności. Bywa, że perfekcjonistom trudniej jest prowadzić własny biznes. Obawiają się krytyki i chcą, żeby ich produkt był doskonały, zanim pokażą go komukolwiek. Złota zasada mówi –  jeśli po kilku latach prowadzenia firmy nie doznajesz choćby...

Wizytówka Google – jak ją stworzyć i pozycjonować

To że wizytówka Google jest praktycznie nieodzownym elementem prowadzenia biznesu jest już sprawą oczywistą. Prowadząc firmę bez zweryfikowanej i poprawnie zoptymalizowanej wizytówki Google, dużą część klientów oddajemy konkurencji. Dlaczego? Nie tylko dlatego, że taka wizytówka to świetna baza informacji o tym jak i gdzie działamy lub co konkretnie oferujemy. Dzięki odpowiednio stworzonej wizytówce Google możemy...

Dlaczego twój sklep internetowy potrzebuje SEO?

Prowadzenie sklepu internetowego, wbrew pozorom, nie należy do najłatwiejszych zadań. Konkurencja niemal w każdej branży jest bardzo duża i tak samo jak ty, szuka sposobu na zwiększenie swoich wyników sprzedaży. Jedną z najważniejszych kwestii, od której zależy sukces Twojego sklepu online jest SEO. Dobra optymalizacja sklepu internetowego, czyli tzw. ecommerce SEO sprawi, że będziesz widoczny w...

Prosty sposób na reklamę e-sklepu w social mediach

Potęga social mediów jest już (chyba) dla wszystkich oczywista. Obecność firmy w którejkolwiek z platform społecznościowych to jeden z głównych elementów strategii komunikacji marki. Sama obecność jednak nie wystarczy, aby stać się gigantem sprzedaży. Aby zaistnieć z własnym sklepem internetowym potrzebujesz reklamy. Kanały społecznościowe – social media Sposobów na promocję sklepu internetowego w mediach społecznościowych...

Obraz + tekst = win win dla wszystkich

Zdjęcie lub grafika już dawno przestały być tylko przerywnikiem czy uatrakcyjnieniem artykułu, strony internetowej, bloga czy sklepu. Obraz i tekst powinny żyć ze sobą w symbiozie, bo dzięki temu możemy się spodziewać, że nasz odbiorca opuszczając stronę www zapamięta o wiele więcej treści, niż jakby miał przeczytać „blachę tekstu”. Stock nie rozwiązuje sprawy Już od...

Twoja idealna grupa docelowa

Każdy biznes, nawet najmniejszy potrzebuje planu i harmonogramu. Jednym z jego punktów jest określenie grupy docelowej. Jest to punkt nie do pominięcia, nie do przeoczenia i tak naprawdę, staje się fundamentem każdego przedsięwzięcia. Bo jak mamy sprzedawać , jak nie wiemy dla kogo tworzymy produkt? Skąd będziemy wiedzieli jakich narzędzi użyć do komunikacji, jakiego języka...

Czy sklep on-line się opłaca?

Klik. Dodaj do koszyka. Potwierdź. Zapłać. Cztery proste kroki, które odmieniły sposób robienia zakupów już na długo. Kupujemy dużo, często, przebierając w najkorzystniejszych dla nas ofertach. Jest to wygodne, szybkie i niewymagające od nas jakiegokolwiek wysiłku. Sklepy online przeżywają swój złoty czas, zwłaszcza w czasach pandemii. Wiele sklepów stacjonarnych, aby przetrwać na rynku przeszło z...

Idealne social media dla twojej firmy

Czy portale społecznościowe są w ogóle potrzebne firmie? Może to zwykła nowomoda, która z czasem przeminie i nie warto sobie tym zawracać głowy? Czy muszę prowadzić jeden czy więcej kanałów. Cóż, należy sobie przede wszystkim powiedzieć, że social media na stałe zapisały się w działaniach marketingowych firm. Co więcej, bez problemu swoje miejsce znajdują w...

Efektywny Content Marketing krok po kroku

Ci, którzy lubią debatować, już na starcie są wygrani w słownych potyczkach. Otwartość, uważność i umiejętność dostrzegania potrzeb i odczytywania emocji drugiej strony jest równie bezcenne i może niekiedy przechylić szalę zwycięstwa. Ale nie to jest najważniejsze. Liczy się przede wszystkim treść. Content, bardzo atrakcyjny oczywiście, który porwie za sobą serca i umysły klientów. Pytanie...

Jak dobrać słowa kluczowe w artykule, aby zwiększyć jego wyświetlenia?

Przed wyborem słów kluczowych na blogu, należy wykonać optymalizację. Dzięki niej zdobędziemy jeszcze więcej czytelników, a być może nawet potencjalnych klientów. Głównym celem jest pozyskanie jak największej liczby odbiorców. Dlatego trzeba zwrócić uwagę nie tylko na treść artykułu, ale także jego zaplecze. Jak zatem najlepiej dobrać słowa kluczowe w blogu? Sprawdzaj statystyki i prowadź raporty...