• kontakt@e-star.pl
  • +48 577 177 333

Obraz + tekst = win win dla wszystkich

Zdjęcie lub grafika już dawno przestały być tylko przerywnikiem czy uatrakcyjnieniem artykułu, strony internetowej, bloga czy sklepu. Obraz i tekst powinny żyć ze sobą w symbiozie, bo dzięki temu możemy się spodziewać, że nasz odbiorca opuszczając stronę www zapamięta o wiele więcej treści, niż jakby miał przeczytać „blachę tekstu”. Stock nie rozwiązuje sprawy Już od...

Twoja idealna grupa docelowa

Każdy biznes, nawet najmniejszy potrzebuje planu i harmonogramu. Jednym z jego punktów jest określenie grupy docelowej. Jest to punkt nie do pominięcia, nie do przeoczenia i tak naprawdę, staje się fundamentem każdego przedsięwzięcia. Bo jak mamy sprzedawać , jak nie wiemy dla kogo tworzymy produkt? Skąd będziemy wiedzieli jakich narzędzi użyć do komunikacji, jakiego języka...

Czy sklep on-line się opłaca?

Klik. Dodaj do koszyka. Potwierdź. Zapłać. Cztery proste kroki, które odmieniły sposób robienia zakupów już na długo. Kupujemy dużo, często, przebierając w najkorzystniejszych dla nas ofertach. Jest to wygodne, szybkie i niewymagające od nas jakiegokolwiek wysiłku. Sklepy online przeżywają swój złoty czas, zwłaszcza w czasach pandemii. Wiele sklepów stacjonarnych, aby przetrwać na rynku przeszło z...

Idealne social media dla twojej firmy

Czy portale społecznościowe są w ogóle potrzebne firmie? Może to zwykła nowomoda, która z czasem przeminie i nie warto sobie tym zawracać głowy? Czy muszę prowadzić jeden czy więcej kanałów. Cóż, należy sobie przede wszystkim powiedzieć, że social media na stałe zapisały się w działaniach marketingowych firm. Co więcej, bez problemu swoje miejsce znajdują w...

Efektywny Content Marketing krok po kroku

Ci, którzy lubią debatować, już na starcie są wygrani w słownych potyczkach. Otwartość, uważność i umiejętność dostrzegania potrzeb i odczytywania emocji drugiej strony jest równie bezcenne i może niekiedy przechylić szalę zwycięstwa. Ale nie to jest najważniejsze. Liczy się przede wszystkim treść. Content, bardzo atrakcyjny oczywiście, który porwie za sobą serca i umysły klientów. Pytanie...

Jak dobrać słowa kluczowe w artykule, aby zwiększyć jego wyświetlenia?

Przed wyborem słów kluczowych na blogu, należy wykonać optymalizację. Dzięki niej zdobędziemy jeszcze więcej czytelników, a być może nawet potencjalnych klientów. Głównym celem jest pozyskanie jak największej liczby odbiorców. Dlatego trzeba zwrócić uwagę nie tylko na treść artykułu, ale także jego zaplecze. Jak zatem najlepiej dobrać słowa kluczowe w blogu? Sprawdzaj statystyki i prowadź raporty...

E-commerce, czyli z czym to się je

W czasach pandemii wiele biznesów, aby przetrwać przeniosło swoje biznesy z offline do online. Ci, którzy sceptycznie podchodzili do prowadzenia strony internetowej, profili w social mediach czy sklepów internetowych, byli zmuszenie do zmiany podejścia i otwarcia się na zupełnie nowe, dotychczas nieznane horyzonty. I choć e-handel wydaje się „bułką z masłem”, to aby ta bułka...

Jak prowadzić bloga firmowego?

Wiele firm usługowych lub sklepów internetowych nie prowadzi własnego bloga. Jest to duży błąd, ponieważ w ten sposób możemy pozyskać nowych potencjalnych klientów oraz znaleźć się wyżej na interesujące nas frazy kluczowe. Regularne dodawanie interesujących treści może być świetnym rozwiązaniem dla nowo powstałych przedsiębiorstw. W ten sposób budujemy wizerunek swojej marki i przyciągniemy więcej odbiorców...

Nie takie SEO straszne jak je malują

Pozycjonowanie, to jedno z kluczowych słów dotyczących rozwoju każdej firmy. Słyszał je niemal każdy przedsiębiorca. Nic w tym dziwnego, w końcu to właśnie SEO sprawia, że nasza firma pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Choć pojawiają się także głosy, że to praktyka nikomu niepotrzebna i że bez tego firma sobie świetnie radzi. Być może…...

SEO, CTA, CTR? Nie dziękuję…

Są takie określenia w biznesie, które świetnie sprzedają i dają obraz profesjonalizmu firmie. Większość marketingowców szasta nimi na prawo i lewo jakby to było tak oczywiste, jak fakt, że krzyczą najgłośniej ci, którzy nic nie wiedzą. Bo choć słowa takie jak content, tagline, buzz marketing, big data, brand promise, CTA, CTR czy SEO brzmią mądrze,...