Jak wygląda przygotowywanie content marketingu?
Na początku warto zaznaczyć, że wszystkie treści które wprowadzamy na bloga, social media muszą być unikalne. Nigdy nie należy kopiować artykułów bądź poradników z innych stron, ponieważ takie zabiegi nie są dozwolone i mogą źle wpłynąć na naszą stronę. Zatem od czego na początku zacząć? Najlepiej przeanalizować konkurencję, ale nie w celu kopiowania treści tylko sprawdzenia czego im brakuje, co można by było dodać oraz podania danych informacji w inny sposób. Warto uświadomić sobie, że piszemy dla naszych klientów, czytelników, a nie robotów Google. Im tekst będzie bardziej przyjazdy klientowi i łatwo zaprezentowany, tym więcej osób będzie chciało go przeczytać. Kolejnym ważnym aspektem jest regularność nie wystarczy napisać jednego artykułu na kilka miesięcy. Warto rozwijać różne platformy takie jak YouTube, Spotify lub LinkedIn, aby dotrzeć do różnego grona odbiorców.
Główne zalety prawidłowego content marketingu
Interesujące treści i dobrze przedstawione porady mogą przyciągnąć oczywiście nowych potencjalnych klientów do naszego przedsiębiorstwa. Jeśli prowadzimy sklep możemy porównywać różne produkty, jeśli sprzedajemy usługi, to warto o nich napisać jak są wykonywane i jaki mają wpływ. Content Marketing jest w dzisiejszych czasach bardzo ważny i trzeba dobrze rozplanować działania w tym obszarze.
Content Marketing – jaka cenna za usługi?
Ciężko jednoznacznie powiedzieć jakie są ceny, ponieważ są one dostosowywane indywidualnie pod klientów. Duże firmy zamieszczając miesięcznie na stronie i w social mediach dużo treści. Jednak mniejsze przedsiębiorstwa, które skupiają się na rynku lokalnym na pewno nie potrzebują tak obszernych kampanii i wystarczą im treści na portale społecznościowe i blog tematyczny.