• kontakt@e-star.pl
  • +48 577 177 333

Jak działamy w E-commerce?

Decydując się na pierwsze działania marketingowe dla Twojego sklepu warto zastanowić się nad płatnymi reklamami ponieważ przynoszą one najszybsze efekty. Jednocześnie nie wolno pomijać działań jak:

media społecznościowe
działania SEO

Pamiętaj działania te mają za zadanie zbudowanie trwałej pozycji Twojej marki na rynku.

SEO, czyli pozycjonowanie strony internetowej ma na celu podniesienie pozycji strony w rankingach wyszukiwarek. Pamiętaj Twój Klient najczęściej skupia się na przejrzeniu pierwszych 10 wyników w wyszukiwarce. Stąd działania SEO powinny być prowadzone długofalowo i najlepiej je wdrożyć już na samym początku działania Twojego sklepu. Jednak na samym początku należy przeprowadzić audyt SEO i wdrożyć optymalizację.

Co jest dla nas najważniejsze w E-commerce

Najważniejsze w tych działaniach jest ustalenie grupy docelowej do której chcemy dotrzeć. To kim jest nasz potencjalny klient? Pozwoli to na ustalenie słów kluczowych oraz fraz jakie są używane w wyszukiwarkach dzięki czemu będziemy mogli tą wiedzę wykorzystać w tworzeniu treści m.in. w artykułach na blogach, w opisach produktów i w opisie kategorii.

Bardzo ważnym elementem marketingowym, na którym powinien się skupić Sklep internetowym jest tworzenie ciekawego i przykuwającego uwagę content marketingu. W treść którego wpłatami słowa kluczowe oraz frazy. kategorii negatywnie wpłyną na pozycję sklepu internetowego w wyszukiwarce Google.

Co pomoże wyróżnić Twój sklep na tle konkurencji:

Twój sklep internetowy powinien działać prawidłowo pod względem technicznym, a także być funkcjonalna oraz intuicyjna. Ważne jest stworzenie kategorii oraz podkategorii produktów, co umożliwi pogrupowanie produktów;

stwórz rozpoznawalną markę, dzięki czemu klienci poszukujący określonego produktu, będą od razu trafiać do Twojego sklepu. Budowanie wizerunku firmy nie jest jednak zadaniem prostym – trzeba wcześniej stworzyć spójny plan i realizować go krok po kroku, co wymaga czasu oraz zaangażowania, ale w zamian może przynieść ogromne korzyści;

fotografie kluczem do sukcesu – oferując produkty nie zapomnij umieścić ich zdjęć. To właśnie fotografie budzą emocje u klientów i mają wpływ na podjęcie decyzji o zakupie danego produktu. Co ważne, zdjęcia muszą przekonywać do zakupu, być jasne, wykonane w dobrym oświetleniu;

zadbaj o kontakt z klientem. Zbudowanie relacji z klientem jest milowym krokiem w drodze do budowania stabilnej pozycji na rynku. Bez dobrej obsługi klienta, sprawnie i grzecznie odpowiadającej na pytania użytkowników, trudno zdobyć klientów;

podejmij działania marketingowe, dzięki którym zaistniejesz w sieci.

Skontaktuj się z nami

    close

    Cześć! 👋
    Bądź na bieżąco z naszymi promocjami.

    Zapisz się do naszego newslettera i korzystaj z najlepszych cen!

    Nie spamujemy! Sprawdź naszą politykę prywatności