Co to jest Google Ads?
Jest to system pozwalający na wyświetlanie reklam tekstowych, graficznych oraz video w wyszukiwarce. Wszystkie reklamy są płatne i trzeba przeznaczyć na nie określony budżet. Prawidłowo zaplanowana kampania Google ads pozyskuje nowych potencjalnych klientów na naszą stronę. To co różni Google Ads od Pozycjonowania, to fakt, że na wyniki możemy liczyć od razu. Dobra konfiguracja reklamy może pozwolić nam na wyświetlanie produktu, usług na pierwszych pozycjach. Opcji w takiej kampanii jest bardzo wiele, dlatego trzeba ją dobrze skonfigurować i precyzyjnie podać grupę odbiorców.
Jak wygląda ustawienie kampanii Google ads?
Na początku trzeba wybrać rodzaj reklamy, który ma być wyświetlany w wyszukiwarce jest to min:
Kampania w sieci reklamowej
Kampania video
Kampania produktów
Kampania promująca aplikacje
Drugim ważnym aspektem jest dobór słów kluczowych na które ma być wyświetlana nasza reklama. To właśnie ten punkt ma największy wpływ na strukturę naszej kampanii i jej końcowy efekt. Warto wcześniej zapisać sobie wszystkie słowa kluczowe na które chcemy reklamować produkty i usługi, aby później szybko wprowadzić je do systemu. Wszystkie kampanie reklamowe muszą być czytelne, zrozumiałe dla potencjalnych klientów oraz wysokiej jakości zdjęcia jeśli chcemy sprzedać jakieś produkty. Warto mieć w każdej grupie reklamowej przynajmniej trzy różne teksty, później możne je jeszcze lepiej optymalizować i sprawdzać co najbardziej przemawia do użytkownika. Jeśli nasz wynik jakości kampanii jest wysoki, to kliknięcia w reklamę będą tańsze i dzięki czemu będziemy mogli ją zaprezentować większej ilości osób w danym budżecie. Ostatnim krokiem jest stała optymalizacja naszej kampanii. W serwisie znajdziesz wiele statystyk, które pozwolą ci dokładnie analizować różne elementy.