• kontakt@e-star.pl
  • +48 577 177 333

Co to jest Google Ads?

Jest to system pozwalający na wyświetlanie reklam tekstowych, graficznych oraz video w wyszukiwarce. Wszystkie reklamy są płatne i trzeba przeznaczyć na nie określony budżet. Prawidłowo zaplanowana kampania Google ads pozyskuje nowych potencjalnych klientów na naszą stronę. To co różni Google Ads od Pozycjonowania, to fakt, że na wyniki możemy liczyć od razu. Dobra konfiguracja reklamy może pozwolić nam na wyświetlanie produktu, usług na pierwszych pozycjach. Opcji w takiej kampanii jest bardzo wiele, dlatego trzeba ją dobrze skonfigurować i precyzyjnie podać grupę odbiorców.

Jak wygląda ustawienie kampanii Google ads?

Na początku trzeba wybrać rodzaj reklamy, który ma być wyświetlany w wyszukiwarce jest to min:

Kampania w sieci reklamowej
Kampania video
Kampania produktów
Kampania promująca aplikacje

Drugim ważnym aspektem jest dobór słów kluczowych na które ma być wyświetlana nasza reklama. To właśnie ten punkt ma największy wpływ na strukturę naszej kampanii i jej końcowy efekt. Warto wcześniej zapisać sobie wszystkie słowa kluczowe na które chcemy reklamować produkty i usługi, aby później szybko wprowadzić je do systemu. Wszystkie kampanie reklamowe muszą być czytelne, zrozumiałe dla potencjalnych klientów oraz wysokiej jakości zdjęcia jeśli chcemy sprzedać jakieś produkty. Warto mieć w każdej grupie reklamowej przynajmniej trzy różne teksty, później możne je jeszcze lepiej optymalizować i sprawdzać co najbardziej przemawia do użytkownika. Jeśli nasz wynik jakości kampanii jest wysoki, to kliknięcia w reklamę będą tańsze i dzięki czemu będziemy mogli ją zaprezentować większej ilości osób w danym budżecie. Ostatnim krokiem jest stała optymalizacja naszej kampanii. W serwisie znajdziesz wiele statystyk, które pozwolą ci dokładnie analizować różne elementy.

Jakie są zalety kampanii Google Ads?

Jedną z najważniejszych zalet kampanii Google ads jest jej szybkie wdrożenie. W menadżerze wystarczy ustawić wszystkie niezbędne dane grupy docelowej oraz budżet. Po wpisaniu wszystkich rzeczy uruchamiamy kampanię i jest ona od razu widoczna. Drugą zaletą jest określenie dokładnych kosztów jakie chcemy przeznaczyć na daną grupę reklamową. W ten sposób możemy sprecyzować swój dzienny koszt na daną reklamę. Warto pamiętać, że Google Ads może iść w parze z pozycjonowaniem, którego nie wolno pomijać decydując się na kampanie. Połączenie tych dwóch działań może zwiększać twoje wyniki i pozwoli Ci dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów.

Koszty związane z usługą Google Ads

Google Ads jest bardzo potrzebnym narzędziem do generowania sprzedaży. Koszty związane z Google Ads zależą w dużej mierze od konkurencji i stawki za kliknięcie w reklamę. Im większa konkurencja na daną frazę kluczową tym wyższe koszty. Dlatego tak ważny dobór jest słów kluczowych w grupie reklamowej i ustalenie budżetu. Należy pamiętać, żeby wszystkie reklamy miały jasny przekaz i zachęcały użytkownika do przejścia na naszą podstronę.

Skontaktuj się z nami

    close

    Cześć! 👋
    Bądź na bieżąco z naszymi promocjami.

    Zapisz się do naszego newslettera i korzystaj z najlepszych cen!

    Nie spamujemy! Sprawdź naszą politykę prywatności